Proszę czekać ...
Trwa łączenie z serwerem SWDR4
Aby dodać przejazd przez scenerię wybierz istniejącą trasę z listy. Lista uwzględnia trasy obsługujące zadany typ pociągu (np. towarowy). Kolejność elementów na liście możesz zmienić metodą przeciągnij & upuść. Aby usunąć dodany element kliknij na nim dwukrotnie.
Aby utworzyć rozkład ręczny dla ułozonej powyżej trasy, wskaż posterunek ruchu, z którego pociąg rozpocznie jazdę. Opcja ta pozwala rozpoczynać bieg pociągu na dowolnej stacji, co znajduje zastosowanie przy większych sceneriach oraz sceneriach typu LCS.
Numer zostanie automatycznie zaktualizowany w rozkładzie jazdy u maszynisty. Jeśli maszynista nie wyświetla się z danym numerem na liście, poczekaj chwilę na odświeżenie danych z symulatora i otwórz ponownie okno aktualizacji!
Kategoria zostanie automatycznie zaktualizowana w rozkładzie jazdy u maszynisty. Kategorię można edytować wyłącznie na inną, zgodną z numerem pociągu (patrz: Nowe kategorie - pomocnik)!
Wszystkie informacje o wskazanym pociągu zostaną usunięte, a wznowienie rozkładu jazdy nie będzie możliwe.
Jeśli maszynista utracił połączenie z serwerem, ale powrócił do rozgrywki - możesz wznowić jego rozkład jazdy od scenerii, na której obecnie się znajduje.
Nazwa stacji będzie używana podczas generowania rozkładów. Numer unikatowy uzyskasz wywołując w grze komendę /number.
Określ wszystkie elementy składowe na nowej scenerii. Należą do nich:
Określ wszystkie możliwe do zrealizowania trasy przejazdu przez scenerię układając je z powyższych elementów.
Pamiętaj, by uwzględnić przejazdy w obu kierunkach oraz czas potrzebny na prace manewrowe (np. zmiana kierunku jazdy).
Aby dodać nowy element kliknij na przycisk, a następnie wybierz element z listy.
Aby usunąć element z trasy, kliknij na niego dwukrotnie. Zmiany kolejności elementów na trasie możesz dokonać metodą przeciągnij & upuść.
Każde ograniczenie ma wpływ na czas przejazdu pociągu.
Jeśli na szlakach Twojej scenerii istnieją ograniczenia prędkości - dodaj je w poniższej tabeli.
Zapisane organiczenia są uwzględnianie podczas budowy rozkładu jazdy rezerwując czas na hamowanie i przejazd przez odcinek z ograniczeniem.
Ustawienia dotyczące wyglądu strony
Ustawienie | Wartość |
---|---|
Ciemny motyw aplikacji |
Ustawienia dotyczące dźwięków odtwarzanych przez stronę
Powiadomienie | Głośność [%] | Odtwórz |
---|---|---|
Dźwięk prywatnej wiadomości (pomiędzy dyżurnymi): | ||
Dźwięk prywatnej wiadomości (od maszynisty): | ||
Dźwięk wywołania selektywnego: | ||
Dźwięk dzwonka blokady liniowej: | ||
Dźwięk wiadomości o wykolejeniu: |
Ustawienia dotyczące wyskakujących powiadomień przy nowych wiadomościach na czacie
Ustawienie | Wartość |
---|---|
Pokazuj prywatne wiadomości od dyżurnych | |
Pokazuj prywatne wiadomości systemowe | |
Pokazuj wiadomości od maszynistów |
Ustawienia dotyczące zarządzania informacjami na listach dyżurnych i pociągów on-line
Ustawienie | Wartość |
---|---|
Sortowanie listy pociągów | |
Sortowanie listy dyżurnych |
Ustawienia dotyczące zarządzania informacjami w zakładce z rozkładami jazdy
Ustawienie | Wartość |
---|---|
Sortowanie rozkładów jazdy |
Ustawienie | Wartość |
---|---|
Automatyczne zwalnianie blokady liniowej EAP, gdy tylko dostępne |
Ustawienia dotyczące okna chatu z wiadomościami od innych graczy
Ustawienie | Wartość |
---|---|
Automatycznie przewijaj chat do najnowszych wiadomości |
Czy na pewno chcesz się wylogować z SWDR4 ?
Pamiętaj, że opuszczanie posterunku ruchu z aktywnymi rozkładami jazdy jest niezgodne z regulaminem symulatora.
Jeśli musisz koniecznie opuścić stanowisko dyżurnego ruchu, możesz przekazać je innemu graczowi. Jeśli uruchomi on scenerię o tym samym numerze, będzie mógł kontynuować pracę na wcześniej przygotowanym rozkładzie jazdy.
Masz niezapisany szablon ręcznego rozkładu jazdy. Czy chcesz go przywrócić?
Przyjazd | Odjazd | ||
---|---|---|---|
Planowy: | |||
Rzeczywisty: | |||
Opóźnienie: |
Uwaga!
Usunięcie rozkładu jazdy spowoduje skasowanie wszystkich informacji o wskazanym pociągu. Używaj tej funkcji tylko w sytuacjach awaryjnych - np. gdy maszynista opuści symulację (i nie wróci przez dłuższy czas) lub gdy ułożony rozkład zawiera pomyłki lub błędy.
Jeśli pociąg dotarł do końcowej stacji - nie usuwaj rozkładu w ten sposób!
Wprowadź godziny przyjazdu na stacji końcowej aby oznaczyć rozkład jako zrealizowany!
Wszystkie informacje o wskazanym pociągu zostaną usunięte, a wznowienie rozkładu jazdy nie będzie możliwe.
W związku z aktualizacją kategorii w systemie SWDR4, publikujemy podręczny pomocnik, który pomoże zrozumieć ich przeznaczenie i zastosowanie.
Ze względu na obecną formę systemu, kategorie pasażerskie dzielą się na cztery grupy:
i działają identycznie jak ich wcześniejsze odpowiedniki “Osobowy”, “Pospieszny” / “Osobowy Przyspieszony”, “Express” oraz “Służbowy”.
Dodatkowo kategorie pasażerskie muszą spełniać poniższe wymagania:
W przypadku kategorii towarowych pod uwagę bierzemy ładunek i jego przeznaczenie:
Dodatkowo kategorie towarowe muszą spełniać poniższe wymagania:
Z powodu obecnego stanu taborowego w symulatorze oraz przeznaczenia pojazdów trakcyjnych, kategorie LP, LT, LS oraz LZ są ograniczone do konkretnych lokomotyw:
Dodatkowo kategorie typu luz muszą spełniać poniższe wymagania:
Dodatkowo pozostałe kategorie muszą spełniać poniższe wymagania:
Trwa łączenie z serwerem SWDR4
Sceneria | Hash | Dyżurny | Pociągi | Status |
---|
Numer | Maszynista | Sceneria | Online? | Semafor | Szlak | Prędkość | Dystans |
---|
Edytor wpisów scenerii pozwala na dodawanie nowych scenerii do systemu SWDR.
Jeśli jesteś autorem scenerii, uzupełnij jej wpisy w systemie SWDR, co pozwoli na generowanie rozkładów jazdy przez Twoją scenerię.
Każda nowa sceneria wymaga zatwierdzenia przez administrację, tak samo jak każda modyfikacja wprowadzona w już istniejącym wpisie!
Edycję wpisu możesz przerwać w dowolnej chwili zapisując wprowadzone zmiany lokalnie - szkic scenerii będzie przechowywany w pamięci Twojej przeglądarki.
Gdy uznasz, że wpis scenerii jest gotowy - zapisz ją na serwerze SWDR - wtedy trafi ona do akceptacji przez administratora.
Edytor hashy pozwala na aktualizację hasha scenerii oraz pulpitów.
Każda modyfikacja hashy wymaga zatwierdzenia przez administrację!
Tutaj można sprawdzać oczekujące zmiany hashy. Można je odrzucić lub zaakcpetować!